Politica de vanzare a romanilor

Acum recent am fost sa cumparam o cabina de dus de la Brick, nu ne trebuia una cu player mp3 si lumini ci una practica. Am gasit o cabina de 90×90 cm care intra perfect in baia de serviciu. Ne-a ajuns cu tot cu baterie si dus 600 RON. Cand sa o montan un geam fix s-a facut bucati in mainile nostre in timp ce incercam sa ii punem o garnitura de plastic, adica una care intra foarte usor. Am scapat si eu si tata doar cu zgarieturi pe maini si picioare deoarece era securizat. Noi eram in bermude, ati vazut ce cald a fost zilele astea. Ne-am urcat in masina si fuguta la Brick sa vedem cat ne costa sa luam alt geam fix (cabina are 2 geamuri fixe si 2 care culiseaza si se intrepatrund cu cele fixe). Ajunsi acolo am intrebat un angajat de pe raion despre geam, ne-a spus ca trebuie sa sune la furnizor sa vada daca au pe stoc. Cand am cerut noi numarul de telefon ne-a spus ca este ceva “confidential” si nu poate dezvalui identitatea furnizorului. Curios este ca nu am gasit nici o firma pe cutia cabinei sau un numar de contact/email. Da angajatul un telefon si ne confirma ca furnizorul are pe stoc geamul respectiv si costa in jur de 70-80 RON dar trebuie sa mergem la Black Sea pe varianta sa il luam, TADAAA identitatea furnizorului fusese dezvaluita :))

A doua zi s-a dus tata pana la astia sa cumpere geamul si a ramas surprins cand pe factura scria frumos 180 RON, au inceut aia sa se dea rotunzi ca nu e vina lor, ca nu stim noi sa montam asa ca platim. Interesant, am montat toate celelalte 3 geamuri si nu s-au spart, am fortat sticla sa intre pe canale batand cu podul palmei in ele si nu s-au spart si unul s-a nimerit sa se faca bucati in timp ce ii montam o garnitura de plastic.. hai sa fim seriosi.

Dupa ce am montat cabina stateam si ma gandeam ce afaceri fac romanii, daca mi se mai sparge un geam o sa schimb cabina cu totul. Nu imi explic cum poate sa coste un geam din 4 bucati 180 RON cand toata cabina cu cadita din acryl costa 500 si ceva de RON. Asa isi motiveaza firma cumparatorii? Asa ii motiveaza sa mai cumpere de la ei sau sa pastreze produsele lor atunci cand se defecteaza ceva?

Cred ca merg pe ideea “arde-l pe sarac cand il prinzi cu buza fripta, alta data nu se stie daca mai vine”.

7 thoughts on “Politica de vanzare a romanilor”

  1. Blacksea parca sunt distribuitori deci tehnic vorbind tot n-ai aflat identitatea producatorului 🙂 (asta daca nu scria cumva pe factura) Anyway: bastards !

  2. In primul rand tu esti de vina ca ai luat de la Brick unde preturile sunt imense si serviciile mizere. In al 2-lea rand cred ca o alegere mai buna era un geam din plexi mai grosut. Cand mai aluneci prin cadita aia primul instinct e sa indrepti mainile sa apuci ceva si ai sansa sa fac praf geamul iar. Oricum stiu de care cabina ti-ai luat si am mai vazut cum se farama geamurile si nu stau calumea pe canelurile respective si faci balta in baie. Ai mare grija cu aia ca o sa te cam enerveze 🙂

  3. p.s. Tu ar trebui sa te iei de Brick, la ei sa faci plangere. Asa ne zicea si la faculta: clientul face plangere impotriva vanzatorului iar vanzatorul face plangere impotriva furnizorului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.