Pentru ca Romania este saturata din multe puncte de vedere si de multe ori oferta este mai mare/multa decat cererea.. ca manager la o firma de publicitate trebuie sa gasesti tot timpul un segment de nisa pentru a face reclama. Trebuie sa gasesti metode noi si inovatoare prin care poti promova produsele clientilor si sa cresti in ochii firmelor ce apeleaza la tine pentru publicitate. Dupa ce au acoperit etajele unor blocuri intregi cu reclame, panouri cu reclame video si multe altele.. acum avem parte de reclama si in lift. Cutia aia metalica ce te duce acasa.. acel mic hotar dintre lumea de afara si linistea de acasa.
Ce mai urmeaza, sa ne puna reclama si pe hartia igienica?
Sa vrei sa faci si sa ai un afis pe care sa scrie “Nu te lasa de la prima intalnire!” :))
da :)) as zice “fuck you mass media assholes, cock blockers…”
de ce? vrei sa vezi daca esti singurul? :))
sau “Milioane de copii sunt abandonati zilnic, vrei si tu sa contribui din inconstienta si neatentie? Protejeaza-te! foloseste DUREX” :)) si daca apuca si ea sa vada mesajul si nu ai prezervative la tine.. poti sa o iei la mana si sa deblochezi liftul ca farmecul s-a dus.
:)) Oare s ane puna reclame si pe lenjeria intima…
Daca omu’ e blocat si el cu prietena in lift si le vine si lor cheful de… Cum o fac daca acolo au un panou pe care scrie “De sarbatori echipa…”?Astia-s…
nope, in ciuda aparentzelor 😉 n-am facut-o prin atat de multe locuri, chiar sunt curios cati sunt aia care au timp si posibilitatea de a face sex in lift
da “fuck u durex…de ce imi faci asta????” :)) da chiar, care draq ati facut sex in lift? 🙂
da, sa vrei sa o faci acolo cu prietena si sa vezi un afis pe care scrie “Dumnezeu te vegheaza”
NU SUNT DE ACORD …. deci asta este una din metodele EFICIENTE testate. A ridicat cu un procentaj de 28% in medie companiilor ce au apelat la aceasta forma de advertising. Deja exista ceva similar pe hartie igienica, doar ca este o mica problema … tusul ala este cam toxic si s-ar putea sa se inflameze funduletul celor ce folosesc hartie igienica “personalizata”. Oricum … metodele de adveritising nu ar trebui sa te revolte … ci sa treci printre ele oricum fi e ca le ignori sau nu. Si daca va veni vreodata Coca-Cola la tine la usa sa isi lase un poster in urma caruia vei lua o suma considerabila … o vei face … o voi face si eu si oricine citeste acest mesaj akum …
Morala ? Laso-n pla mea frate …. daca aici “in Romania” ti-i se pare aglomerat ce zici de chinezi unde sunt deja interzise bannerele, posterele, flyerele etc … Ma simt asa de ofensat pentru ca am avut o campanie cu asa ceva (da lucrez la o agentie de advertising, pentru cei ce nu stiau) …. si refuz sa cred ca stresul unuia e painea mea :|:|:|