Se stie: dimineata rasfoiesc, atat cat imi permite timpul, internetul. Si vizitez diferite site’uri si blog’uri sa vad ce mai e nou.. casc si eu gura na 🙂
Incep sa cred ca oricine poate fi un blog’er de succes. Am dat peste 2 blog’uri recent aparute care au un succes destul de maricel.. desi din punctul meu de vedere nu pot sa imi dau seama cum. Si da.. nu e greu sa iti faci un blog, doar e trendy nu?, si sa ai ca post’uri cate o melodie/videoclip fara pic de text si vreo legatura cu ceva, sau posturi in care filozofezi despre femei folosind un vocabular tipic cocalarilor vulgari, sau sa dai copy paste la convorbiri pe mess sau mail’uri primite/trimise, posturi doar de dragul de a fi scris ceva in ziua respectiva, posturi in care faci reclama la un alt blog (ca asa te’a rugat Vasilica.. sa ii faci si lui reclama), etc etc. Nici eu nu sunt perfect.. dar parca prea e sufocat termenul asta de blog de oameni care chiar nu au nici o treaba cu exteriorizarea de sine sau discutii interesante sau diferite pareri legat de traiul nostru si oamenii de zi cu zi.
interesant punct de vedere 😉
parerea mea e ca blogul nu e altceva decat o nevoie stringenta de comunicare.
si fiind vorba de un taram atat de vast fiecare abordeaza ce tema vrea si mai ales ce tema simte k il caracterizeaza cel mai tare
daca viata ta ca persoana tinde spre derizoriu atunci de unde mai ai pretentii de idei geniale si nonconformiste si mai ales tonice?
practic un jurnal , in acceptia cea mai clasica a termenului se completeaza din 2 motive total diferite intre ele: pentru ordonarea ideilor sau din plictiseala
ideile sunt si ele un produs al experientei de viata
si cum viata asta e un produs strict intim practic e singurul taram in care ai liertate totala de exprimare
deci, nu cei care scriu sunt vinovati ca subiectele sunt atat de perimate, ci cei care citesc si popularizeaza un asemea fenomen, cei care pierd alea 5 min sa urmareasca aceeasi ineptie scrisa cu 1 zi inainte
si daca o faci iti asumi responsabilitatea..pentru ca si blogul asta e un fenomen de marketing .. se vinde in masura in care exista oferta