Acum vreo doi ani de zile i-am cumparat tatalui meu un aparat de fotografiat digital. Pana atunci facea poze cu al meu sau pe film cand era in deplasare, adica departe de casa si nu putea imprumuta camera mea. Incerc sa imi aduc aminte numele magazinului de unde am cumparat aceasta camera compacta, tin minte ca am prins o reducere consistenta si ultima de acest fel pentru modelul asta. Acum sa revin la subiectul post-ului, aparatul in sine face poze bune si filmeaza HD (720p). Filmuletele la calitate HD ocupa foarte mult spatiu, i-am cumparat un card de memorie de 16G (90 minute de filmare sau peste 10.000 de poze) ca sa-i ajunga (garantie pe viata), dar in acelasi timp am descoperit o chestie: daca filmezi mai mult de 15-20 de minute o sa ai mari batai de cap cu prelucrarea fisierul video sau chiar se va defecta cardul de memorie. Asta s-a si intamplat, dupa aproape 2 ani de utilizare, cardul SHDH s-a defectat, nu il recunostea camera sau calculatorul.
Dupa vreo 3 luni de zile am gasit din intamplare factura cardului de memorie, intre timp ma consolasem cu idea ca trebuie sa cumpar altul, lucru pe care l-am si facut deja. Mentionez ca este prima data cand apelez la service-ul eMag. In Constana showroom-ul eMag este undeva intre Casa de Cultura si Policlinica 2 (Kaufland), intersectia bd. Al. Lapuseanu si strada Bucuresti. Ajuns acolo am mers la un birou de informatii sa intreb care este procedura pentru repararea sau schimbarea memoriei SDHC. Un angajat mi-a cerut cardul de memorie, s-a uitat la el, s-a uitat la factura, a notat cateva date si un numar de telefon. Apoi a scos la imprimanta o foaie de service pe care am semnat-o fiind informat sa astept aproximativ doua saptamani pana ma va contacta cineva. Dupa aproape doua saptamani primesc doua email-uri si doua sms-uri pe telefon cu informatii legat de cardul de memorie din service. A fost schimbat, normal, si am primit un numar de fisa de service. A doua zi m-am prezentat iar la showroom-ul eMag cu buletinul (cartea de identitate), un angajat care s-a ocupat de cazul meu mi-a inmanant un card nou de memorie ambalat si o fisa de service pe care a trebuit sa o semnez.
Asta a fost tot, simplu ca buna ziua 🙂
Ps. probabil unii se intreaba ce este “depanero” asta, ei bine se pare ca eMag si-au externalizat service-ul produselor electronice cu ajutorul Servskills (actualul Depanero).
Te-ai scos! Ce bine e sa pastrezi chitantele :))
oricum am cumparat alt card de memorie intre timp :))