Telesat si lipsa profesionalismului

Deoarece furnizorul de servicii de telecomunicatii la care eram abonat a fost cumparat de alta firma m-am trezit pus in situatia de a-mi alege o alta firma de la care sa iau serviciul de internet. Pareri pro si contra se aud despre fiecare firma, la unele mai multe contra decat la altele, dar de internet nu ma pot lipsi pentru ca din asta imi castig existenta.

Pana anul trecut aveam acasa doua conexiuni la internet, aveam nevoie de un backup pentru ca tineam un server in camera mea. Conexiunea de backup era asigurata de Telesat, o firma micuta care la randul ei a fost cumparata de Canal S. Si acum imi aduc aminte cand au inceput afacerea, vroiau sa ne cumpere reteaua din bloc de 15 abonati, dar n-am fost de acord. Administratorul de atunci avea o vorba: “- chit ca o sa mananc paine cu gem urmatorii 2 ani, dar stiu ca am facut o treaba buna”. Asa a inceput firma Telesat, o retea de cartier dupa modelul retelelor de cartier din Bucuresti. Oamenii intindeau fibra din bloc in bloc si switch-urile le alimentau la clienti facandu-le un discount de vreo 5 lei din valoarea abonamentului.

Cat timp am avut servicii de la Telesat am fost multumit. In 4 ani mi-a picat de cateva ori, numar pe degetele de la o mana, dar problemele erau rezolvate in cateva ore. Cu o luna inainte sa reziliez contractul cu ei am avut mari probleme, adica nu mi-a mers mai deloc. Din 30 de zile am avut internet vreo 5 zile iar restul zilelor se intrerupea foarte des, practic nu puteai sa-l folosesti nici macar pentru browsing. Am anuntat de nenumarate ori, am trimis print screen-uri, dar nimic. De atunci au trecut cateva luni bune, m-am gandit ca si-au rezolvat problemele si ca ma pot intoarce la ei, o firma mica se ocupa de clientii lor la timp.. teoretic.

M-am prezentat la ei la sediu, am semnat un contract pe un an, ei vroiau sa-mi bage pe gat un contract pe 2 ani, dar am negociat. Am platit si o luna de abonament in avans, fiecare firma cu politica ei. In schimb luna conectarii e gratuita, cel putin asta mi s-a spus cand am semnat contractul. Din discutia cu angajata am inteles ca ma vor cabla in cateva zile. Cablul UTP era in aceasi pozitie si trebuia doar cuplat la switch-ul lor. Conform contractului instalarea se face in maxim 15 zile lucratoare. Iata ca au trecut cele 15 zile lucratoare (weekend-urile nu se pun?) si n-au venit sa ma conecteze. Am sunat, am cerut explicatii si de fiecare data mi se spunea ca sunt pe lista de instalari. Mie mi s-a parut rea vointa, poate razbunare, cineva isi bate joc de mine sau pur si simplu nu le pasa de clientii noi. Inca 2 zile si se facea luna de cand am semnat contractul, dar n-am mai suportat bataia asta de joc. M-am dus la ei la sediu, am facut o cerere prin care am cerut anularea instalarii si restituirea contravalorii unei luni de abonament platita la semnarea contractului.

Cat timp am asteptat instalarea internetul am avut un stick de la RDS, presupun ca multi dintre voi au folosit unul si stiu cat de greu merge. Ingrozitor sa ai internet cu o viteza de maxim 120KBps, niciun site nu se incarca cum erai obisnuit. De multe ori accesam versiunile de mobil a site-urilor ca sa nu stau zeci de secunde pana se incarca. Cand te gandesti ca acum > 7 ani aveam internet de 64KBps si site-urile se incarcau imediat, dar pe vremea aia nu erau sufocate de reclame, mult continut si poze.

Patania s-a terminat cand am semnat un contract cu alta firma si a doua zi m-au cablat. Acum am din nou conexiune pe fibra optica si nu mai plang langa laptop pana se incarca un amarat de site.

3 thoughts on “Telesat si lipsa profesionalismului”

  1. Cred că RDS te-a păcălit.

    Stick-ul meu de 7.2mbs merge beton. Descarcă cu 100kb/sec și poți să vezi inclusiv un film pe youtube sau sa asculți un radio online în timp ce faci browsing 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *