Vodafone, relatii cu clientii – direct la operator (*222)

Aproape uitasem cum este sa foloseste o cartela preplatita (Vodafone) si grijile lunare: incarcarea cartelei, activarea unei extraoptiuni si eventualele probleme aparute pe parcursul lunii (lipsa credit, credit insuficient, minute consumate, etc).

Logodnica mea foloseste o cartela preplatita (prepay) de la Vodafone si nu reusesc sa o conving sa se mute pe abonament. De fapt cred ca ii este teama ca va avea probleme cu semnalul daca isi face abonament la Digi, unde i-am recomandat. In fine, asta este alta discutie. Astazi, la fel ca in alte luni din anul asta, la doua saptamani dupa ce si-a activat extraoptiunea s-a trezit fara minue disponibile in afara retelei. Ciudat, extraoptiunea pe care o are ii ofera 10 giga trafic de internet si 2000 de ce vrea ea (minute nationale, sms-uri sau trafic de internet). Acasa si la munca foloseste internet WiFi, in rest foloseste internet pentru socializare si cam atat. Cat despre apelurile telefonice, vorbeste cateva minute pe zi in afara retelei. Este curios cum contorizeaza astia de la Vodafone acei “2000 de ce vrei tu”, cert este ca nu a putut sa mai sune in afara retelei.

Exista un numar apelabil din reteaua Vodafone pentru suport, doar ca este cam dificil sa ajungi in legatura cu un operator. Sunt multe meniuri despre trafic internet, minute si alte optiuni incat iti pierzi rabdarea dupa cateva minute de ascultat acele indicatii iar si iar. Dupa o cautare amanuntita pe Google am gasit o modalitate prin care poti intra in legatura cu un operator, iata cum:

*222 -> 130301 -> 0

Dupa ce a format numarul *222 a auzit o inregistrare cu indicatii despre meniul cu informatii. Apoi a tastat 130301 si i se spunea ca nu exista aceasta optiune, apoi a tastat 1 si i s-a spus ca serviciul respectiv nu este activ pe telefonul ei, dar ii va face legatura cu un operator. Apoi a inceput circul. Ultima data cand s-a intamplat ceva similar, la 10 minute dupa conversatia cu un operator si amenintari cu schimbarea retelei de telefonie, a primit minute si trafic de internet. De data asta i s-a reinnoit oferta desi nu are credit pe cartela. Wow, nu? De fapt asta este strategia, au niste reguli ciudate iar daca se plange cineva il/o “mituieste”. Interesant este ca extraoptiunea a fost reactivata in timpul conversatiei, dar operatorul i-a indicat sa inchida si sa deschida telefonul pentru nu stiu ce actualizare. Ce vrajeala. Dupa repornirea telefonului a verificat extraoptiunea, atunci a observat ca fusese reactivata gratis.

A mai intampinat cineva situatii de genul asta?

vodafone-relatii-cu-clientii-direct-la-operator-222-01 vodafone-relatii-cu-clientii-direct-la-operator-222-02 vodafone-relatii-cu-clientii-direct-la-operator-222-03 vodafone-relatii-cu-clientii-direct-la-operator-222-04

One thought on “Vodafone, relatii cu clientii – direct la operator (*222)”

  1. Sunt Duicu danut celentul vostru am cartela pe abunament cu voi de pe 8.februare 2018 nu mai pot apela la *222 petru ca mati blocat am vrut sa stiu cate luni ramase la contractul de pa anul acesta contact nr.0725983301 semnat.Duicu danut.X2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.